ادوتل تجارت آنلاین با هر هتل را شرکت ادوتل رو به جهان باز می کند

فناوری ادوتل به معنای تجارت بدون مرز است

ما که هستیم

ما افرادی هستیم که عاشق فناوری هستیم، اما می‌دانیم که هتلداران همیشه علاقه یکسانی ندارند. چیزی که آنها را تحت تأثیر قرار می دهد چیزی است که ما را وادار می کند تا استفاده از آن را بسیار ساده تر و جذاب تر کنیم.

در حالی که ما کار خود را با اجاره‌ای در سیدنی آغاز کردیم، حضور مردم ما در شش قاره امروز به این معنی است که در SiteMinder، خورشید هرگز کاملاً غروب نمی‌کند. علاوه بر جاوا اسکریپت و GraphQL، ما به پرتکلورترین زبان‌های دنیا صحبت می‌کنیم – کارکنان ما منعکس کننده تنوع ده‌ها هزار هتل‌دار مورد حمایت و نمایندگی ما هستند.

ما به تمرکز بی‌وقفه خود بر کیفیت و نوآوری افتخار می‌کنیم. از سال ۲۰۰۶، املاک اقامتی از هتل‌های بوتیک و زنجیره‌ای گرفته تا ایگلوها، کابین‌ها، قلعه‌ها، پارک‌های تعطیلات، استراحتگاه‌ها و هر چیز دیگری ما را ارائه‌دهنده نرم‌افزار تجارت آنلاین خود می‌خوانند. با تکامل نیازهای آنها، نقش ما در کمک به آنها برای کشف پتانسیل کاملشان هرگز آشکارتر نبوده است.

۴۶,۰۰۰

به ۱۱ زبان

این داستان ماست

۲۰۰۶
دو دوست به نام مایک دیدند که راهی برای تبادل اطلاعات رزرو هتل ها با وب سایت هایی که اتاق های خود را در آن فهرست کرده اند وجود ندارد. بنابراین، آنها شغل خود را ترک کردند تا راه حلی بیابند و در داخل یک آپارتمان اجاره ای سیدنی، ادوتل متولد شد – نام اصلی راه حل اصلی ما، مدیر کانال.

مایکز خانه به خانه رفت و راه حل را به صورت رایگان برای نشان دادن ایمان به وعده خود به هتل ها ارائه کرد.

۲۰۰۷
ظرف شش ماه پس از راه‌اندازی، بیش از ۷۰ هتل از مدیر کانال ما استفاده کردند و آن را دوست داشتند. هزینه ماهانه کم برای حمایت از توسعه معرفی شد و ما پیشنهاد خود را به خارج از کشور بردیم و سلطه خود را در نیوزلند آغاز کردیم.

ما امسال ۲۵۰۰۰۰ دلار استرالیا از یک سرمایه گذار فرشته دریافت کردیم و اولین کارمند خود را استخدام کردیم!

۲۰۰۸
با رشد متاجستجو و افزایش OTAها، هتل ها شروع به جستجوی راه حل هایی می کنند که به آنها اجازه می دهد مستقیماً از طریق وب سایت هتل خود رزرو کنند. موتور رزرو آنلاین ادوتل را وارد کنید: TheBookingButton.

در ماه اوت، ما اولین هتل زنجیره ای خود را در Rydges فرود آوردیم. این پیروزی، زنجیره‌های هتل‌های زنجیره‌ای را آغاز کرد که راه‌حل‌های ما را در طول سال‌ها اتخاذ کردند و توانایی بی‌نظیر خود را در افزایش یا کاهش مقیاس‌پذیری تشخیص دادند.

۲۰۰۹
ما با یکی از بزرگترین سیستم‌های مدیریت دارایی در جهان همکاری کردیم: “Opera” توسط Oracle (در آن زمان Micros-Fidelio).

۲۰۱۰
موفقیت ما در اقیانوس آرام ما را تشویق کرد تا در سایر نقاط جهان گسترش پیدا کنیم. ما در ماه مه دفتری را در لندن افتتاح کردیم و تا دسامبر، رتبه ۶۸ را در لیست Deloitte Technology Fast 500 آسیا و اقیانوسیه کسب کردیم.

۲۰۱۱
در این زمان، ما بیش از ۴۰۰۰ مشتری هتل در سراسر جهان را جشن می‌گرفتیم که ۱۶ درصد آنها خارج از اقیانوس آرام بودند. درآمد سالانه هتل که از فناوری ما عبور می کند برای اولین بار از ۱ میلیارد دلار آمریکا فراتر رفت.

ما سومین دفتر خود را در ماه مارس در کیپ تاون افتتاح کردیم و مجموعه راه حل های هتل خود را با راه اندازی GDS توسط ادوتل افزایش دادیم.

۲۰۱۲
پس از تنها پنج سال، ادوتل نه تنها در اقیانوس آرام، بلکه در آسیای جنوب شرقی، آفریقای جنوبی و بریتانیا به یک نیرو تبدیل شده بود. درآمد سالانه هتل که از فناوری ما عبور می کرد، دو برابر شده و به ۲ میلیارد دلار آمریکا رسیده است

برای حمایت از گسترش جهانی خود، ما ۵ میلیون دلار استرالیا بودجه از مدیریت سرمایه گذاری Bailador جمع آوری کردیم و در ماه اکتبر دفتر جدیدی را در بانکوک افتتاح کردیم.

مدیر کانال ما نیز به عنوان بخشی از برنامه تبادل توزیع اتاق (RDX) ما برای برچسب سفید توسط سایر ارائه دهندگان فناوری باز شد.

۲۰۱۳
سلام مشتری هتل شماره ۱۰۰۰۰٫ نه تنها اکنون ۱۰۰۰۰ هتل داریم که از ما حمایت می کنند، بلکه مسیر رشد ما در خارج از اقیانوس آرام قوی تر از همیشه بود. در این سال، ۳۶ درصد از مشتریان ما در EMEA و ۱۳ درصد در آسیا مستقر بودند.

ما همچنین به عنوان شریک ممتاز TripConnect تریپ ادوایزر گواهی دادیم و برای دومین سال متوالی در BRW Fast 100 رتبه ۶۳ را کسب کردیم.

۲۰۱۴
اوه چه سالی در ژانویه، ما اولین سرمایه گذاری مقر استرالیا برای TCV مستقر در سیلیکون ولی بودیم. بودجه ۳۳ میلیون دلاری آمریکا با افتتاح پنجمین دفتر ما در دالاس در ماه ژوئن برای حمایت از ورود ما به بازار ایالات متحده، توسعه بیشتر فناوری و گسترش جهانی ما را تسریع کرد.

با مشاهده افزایش بازار مسافران چینی، در ماه اکتبر با شرکت پیشرو OTA چین، Ctrip، شریک شدیم و اولین ارائه‌دهنده مدیر کانال بودیم که یک اتصال دوطرفه و بلادرنگ به پلتفرم هتل‌ها برقرار کرد.

CIO Review ما را در فهرست سالانه ۲۰ ارائه دهنده راه حل های مسافرتی و مهمان نوازی قرار داد.

۲۰۱۵
جریان سالانه درآمد هتل ها از طریق فناوری ما برای اولین بار از ۱۰ میلیارد دلار فراتر رفت.

با درک اهمیت رزرو مستقیم، ما ارائه دهنده موتور رزرو آنلاین پیشرو Globekey را در ژوئن خریداری کردیم تا حضور قدرتمند خود در آسیا را تقویت کنیم. این حرکت با راه‌اندازی خالق وب‌سایت هتل خودمان، Canvas، در World Travel Market لندن در ماه نوامبر پشتیبانی شد.

ما سال را با استقبال Restel’s Rantasipi Tropiclandia به عنوان ۲۰۰۰۰مین مشتری هتل به پایان رساندیم.

۲۰۱۶
H2 Ventures و Investec ما را در گزارش افتتاحیه خود از ۵۰ پیشگام برتر فناوری که از استرالیا و نیوزیلند آمده اند، رتبه ۱۷ را به خود اختصاص دادند. این افتخار معتبر با ششمین لیست متوالی ما در Deloitte Technology Fast Australia 50 مصادف شد.

در این زمان، ما بیش از ۲۳۰۰۰ مشتری در سراسر جهان داشتیم که در همان سال با راه حل هوش تجاری هتل و دفتر جدید ما در گالوی، ایرلند، آشنا شدند.

۲۰۱۷
سلام، RQ Grupo Hotelero با نام مشتری هتل شماره ۲۶۰۰۰! امضای ما با گروه شیلی آغازی برای نفوذ عمیق ما به بازار آمریکای لاتین بود.

تنها چند ماه بعد، The Silicon Review جایگاه ما را در لیست ۵۰ بهترین شرکت برای تماشا در سال ۲۰۱۷ نشان داد.

۲۰۱۸
در فوریه، Airbnb با استقبال از مشاغل سنتی مهمان‌نوازی برای اولین بار جهان را شوکه کرد و ما آنجا بودیم تا این پیشنهاد را با آنها به عنوان اولین شریک جهانی فناوری هتل‌داری Airbnb راه‌اندازی کنیم. یک ماه بعد سی هزارمین مشتری هتلمان را امضا کردیم.

در ماه ژوئن، ما آماده بودیم تا با یکی از بدنام ترین موانع نوآوری در فناوری هتلداری مقابله کنیم: پراکندگی صنعت. راه‌اندازی ادوتل Exchange بیانیه‌ای برای پرداختن به این موضوع بود و از آن زمان برای همه توسعه‌دهندگان سیستم‌ها و برنامه‌های مدیریت املاک هتل که مدت‌هاست اتصال را فلج‌کننده‌ترین چالش خود می‌دانستند، تسکین بسیار لازم را ارائه کرد.

برای تکمیل سال، سانکار نارایان را به عنوان مدیرعامل خود منصوب کردیم. سانکار بیش از ۲۰ سال را در بخش های سفر، فناوری، رسانه و ارتباطات برای ما به ارمغان آورد، و ما فکر می کنیم که او بسیار عالی است.

۲۰۱۹
یک سال پیشگام دیگر، از مشارکت پیشگامانه ما با RoomI توسط CWT، که به هتل ها امکان دسترسی مستقیم به مشتریان یک شرکت مدیریت سفر برای اولین بار را داد تا راه اندازی فروشگاه App Hotel، که اولین بازاری را تشکیل داد که به هتل ها در هر اندازه امکان می دهد به راحتی برنامه‌ها را کشف، انتخاب و به سیستم‌های تجاری آن‌ها متصل کنید تا تجربه‌ها و درآمد بیشتری از مهمانان داشته باشید.

ما همچنین از ۱۰۰ میلیون دلار استرالیا در درآمد مکرر سالانه فراتر رفتیم و سال ۲۰۱۹ را به عنوان اولین پلتفرم تجارت هتل برای پردازش بیش از ۱۰۰ میلیون رزرو هتل در یک سال به پایان رساندیم. یک شب اقامت در هتل چلسی در کلن آلمان، صد میلیونمین رزرو ما بود.

۲۰۲۰
در اوایل سال ۲۰۲۰، ارزش‌گذاری میلیارد دلاری را شکستیم، دفتر خود را در برلین باز کردیم تا به اروپای قاره‌ای خدمات بهتری ارائه دهیم، و محصول Insights خود را راه‌اندازی کردیم و مکانی واحد را برای هتلداران فراهم کردیم تا به داده‌های واضح و عملی در مورد بازار محلی، عملکرد تجاری و مهمانان خود دسترسی داشته باشند.

به عنوان پاسخی به همه‌گیری جهانی، در ماه آوریل، ادوتل World Hotel Index را ایجاد کردیم که باعث شد برای اولین بار داده‌های اختصاصی خود را منتشر کنیم و بینش منحصربه‌فردی را در مورد روند رزرو هتل جهانی به هتلداران ارائه کنیم.

ما به طور رسمی خط مشی Open Working @ ادوتل خود را معرفی کردیم تا به کارمندان امکان انتخاب بیشتر در مورد نحوه و مکان کارشان را بدهیم، و در نوامبر، با بهبود رزرو سفر، برنامه شریک ادوتل را راه اندازی کردیم.

۲۰۲۱
سال ۲۰۲۱ با سر و صدا آغاز شد، زیرا ما دوباره در چندین دسته در هتل تک جوایز به صدر رسیدیم.

ما trivago را به برنامه فراجستجوی Demand Plus خود اضافه کردیم و ادوتل Pay را اعلام کردیم و به هتل‌ها این امکان را دادیم که برای اولین بار پرداخت‌های مهمان را از داخل پلتفرم ما پردازش کنند. در ماه ژوئن، ادوتل Multi-Property را راه‌اندازی کردیم و استاندارد مدیریت توزیع جدید را برای گروه‌ها و زنجیره‌های هتل مدرن تنظیم کردیم و چهار ماه بعد، با رهبران بازاریابی دیجیتال این صنعت همکاری کردیم تا فرصت کامل رزرو مستقیم را برای مشتریان خود از طریق Plug- فراهم کنیم. در برنامه ها

نوامبر اولین حضور خود را در بورس اوراق بهادار استرالیا (ASX) انجام دادیم و مراسم افتتاحیه ادوتل Partner of the Year Awards را برگزار کردیم – تنها برنامه جوایز برای شناسایی بازیگران B2B در صنعت فناوری هتل که از هتلداران در پشت صحنه حمایت می کنند.

اوه، و آیا ما به تولد ۱۵ سالگی ما اشاره کردیم؟ کیک، کسی؟

۲۰۲۲
با هشت جایزه، سال را با کسب بالاترین تعداد افتخارات مهم در HotelTechAwards، از جمله جایزه برتر جایزه انتخاب مردم، آغاز کردیم.

فوریه ما هر دو با Hopper شریک شدیم تا مزایای تجارت آنلاین و فین‌تک مسافرتی را در مقیاسی که قبلاً برای هتل‌ها دیده نشده بود گرد هم بیاوریم و آخرین نسخه از برنامه تلفن همراه Little Hotelier را برای ارائه‌دهندگان اقامتگاه‌های کوچک منتشر کنیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. برای صدها هزار کسب و کار اقامتی کوچک در جهان آسان تر است.

در ماه مارس، تنها چهار ماه پس از زندگی عمومی خود، به هر دو شاخص S&P/ASX 300 و S&P/ASX All Technology Index پیوستیم تا در بین شرکت‌ها و برندهای فناوری برتر در ASX شناخته شویم. و، سال تازه شروع شده است…

پیشروترین پلتفرم نرم افزار هتل در جهان

بهترین حرکت شغلی شما تاکنون

آیا می خواهید زندگی ده ها هزار هتلدار در سراسر جهان را بهتر کنید؟ به تیمی از انسان های پرشور، مهربان و باهوش بپیوندید.

بیشتر

تحت تأثیر موفقیت شما

امروز با کارشناسان هتل ما صحبت کنید تا به شما کمک کنند تا راه حل مناسبی را برای آشکارسازی پتانسیل هتل خود پیدا کنید.