اخبار و گزارش های صنعت هتلداری

اخبار صنعت هتلداری چیست؟

مهمان‌نوازی در پاسخ به فناوری‌های جدید، روندهای بازار، سلیقه مشتری و موارد دیگر برای همیشه در حال تغییر است. با پیگیری اخبار در مورد روندها و رویدادهای صنعت مهمان‌نوازی، یک هتل می‌تواند اطمینان حاصل کند که این تغییرات برای کسب‌وکارش مضر نخواهد بود و امیدواریم بتواند از این پیشرفت‌ها سرمایه‌گذاری کند.

با این حال، جستجوی اخبار بی پایان برای یافتن چیزهای با ارزش می تواند یک پیگیری زمان بر باشد. برای کمک به ما، آخرین اخبار در مورد روندها و رویدادهای صنعت مهمان‌نوازی را جست‌وجو کرده‌ایم، و همه گزارش‌های مربوط به صنعت هتل‌داری را خوانده‌ایم تا مهم‌ترین اطلاعاتی را که یک هتلدار باید بداند را برای شما به ارمغان بیاوریم.

 

آخرین اخبار صنعت هتلداری

سالی پر از ثبات و رشد

در آغاز سال 2023، به‌ویژه با توجه به تأثیرات کووید بر بخش مسافرت در سال‌های گذشته، تمرکز به طور جدی بر رشد بود. اول، به زیرساخت: 103230 اتاق قرار است امسال در 865 هتل ایالات متحده افتتاح شود. هتل های ماریوت بزرگترین ملک خود را در اروپا افتتاح کرده است، یک هتل 869 اتاقه در مادرید، اسپانیا. با اتاق‌های بیشتر، کار بیشتری انجام می‌شود و انجمن مهمان‌نوازی بریتانیا قصد دارد 100000 شغل ایجاد کند. در سایر خبرها:

هتل های لندن در ماه دسامبر با کاهش 4.2 درصدی اشغال مواجه شدند.
هر مهمان به طور متوسط 4.5 ساعت در روز را صرف گوشی های هوشمند خود می کند.
مسافران چینی در نیمه اول سال 2023، 40 میلیون سفر خروجی داشتند که کمتر از 155 میلیون سفر خروجی در سال 2019 بود، اما بیشتر از سفرهای نزدیک به صفر در طول قرنطینه گسترده کووید در این کشور بود.
Chūō-ku در اوزاکا، ژاپن به عنوان بهترین مقصد برای بازدید توسط Airbnb انتخاب شد.
کارگران مهمان‌نواز ترجیح می‌دهند پول بیشتری به جای دریافت امتیازات اضافی کسب کنند.
تقریباً از هر پنج اتاق هتل که به صورت آنلاین رزرو شده است، یک اتاق قبل از سفر لغو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *