رزرو دیرهنگام: راهنمای رزرو لحظه آخری هتل ها

رزرو دیرهنگام چیست؟

رزروهای دیرهنگام اغلب خود به خود، رزروهای لحظه آخری هستند که اغلب چند روز، ساعت یا حتی چند دقیقه قبل از زمان ورود مهمان انجام می شود. این رزروها اغلب به دلیل برنامه های سفر ناگهانی، نیازهای تجاری یا حتی تصمیمات عجیب و غریب برای یک فرار سریع اتفاق می افتد.

در حالی که آنها می توانند یک کارت وحشی در بازی مدیریت هتل باشند، فرصتی منحصر به فرد برای به حداکثر رساندن اشغال و درآمد ارائه می دهند. با این حال، آنها به سطحی از چابکی و پاسخگویی در زمان واقعی از انتهای هتل نیاز دارند تا تجربه یک مهمان را تضمین کنند.

این وبلاگ راهنمای کاملی برای رزروهای دیرهنگام و لحظه آخری و نحوه بهره مندی هتل شما از آنها ارائه می دهد.

مزایای رزرو لحظه آخری در هتل ها چیست؟

رزرو لحظه آخری می تواند پاسخی به جای خالی استفاده نشده – و در نتیجه بی سود – باشد، که اغلب اتاق هایی را پر می کند که در غیر این صورت از بین می رفتند. با این حال، موضوع فقط «بیشتر = بهتر» نیست.

رزرو اتاق هتل در لحظه آخر دارای طیف وسیعی از مزایای است از جمله:

حداکثر اشغال: پر کردن اتاق ها در ساعت یازدهم تضمین می کند که از موجودی موجود خود حداکثر استفاده را می کنید. یک اتاق اشغال شده، حتی با نرخ تخفیف، بهتر از یک اتاق خالی است.
افزایش درآمد: رزروهای دیرهنگام اغلب با برچسب‌های قیمت بالاتر همراه می‌شوند و بر فوریت نیازهای مهمان سرمایه‌گذاری می‌کنند. این به شما امکان می دهد میانگین نرخ روزانه (ADR) خود را حفظ یا حتی افزایش دهید.
مشتریان متنوع: رزروهای لحظه آخری طیف وسیعی از مهمانان را به خود جذب می کند، از مسافران تجاری که دیرتر پرواز می کنند تا ماجراجویان خودجوش آخر هفته. این تنوع می تواند پایگاه داده مشتریان شما را غنی کند و به شما امکان دسترسی به مخاطبان جدید را بدهد.
کاهش خطرات لغو: هر چه رزرو به تاریخ اقامت نزدیکتر باشد، احتمال لغو آن کمتر می شود. این یک لایه از قابلیت اطمینان به نرخ اشغال شما اضافه می کند.
کارایی عملیاتی: دانستن اینکه شما یک خانه کامل دارید می تواند تصمیمات عملیاتی دیگر را ساده کند، از سطوح کارکنان گرفته تا سفارشات غذا و نوشیدنی.
تجربه بهتر مهمان: رزروهای لحظه آخری به شما فرصتی می دهد تا با خدمات بی عیب و نقص خود بخش جدیدی از مشتریان را تحت تأثیر قرار دهید – و به آنها آرامش بخشید و به طور بالقوه آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.
رقابت در بازار: توانایی انجام بهینه رزروهای لحظه آخری، هتل شما را چابک و پاسخگو می کند، ویژگی هایی که مسافران مدرن بسیار برای آنها ارزش قائل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *