افزایش رزرو هتل با Google Hotel Ads

Google Hotel Ads چیست؟

Google Hotel Ads  یک سرویس تبلیغاتی از گوگل برای هتل ها است. همانطور که در جستجوهای عمومی آنلاین، نتایج تبلیغاتی در بالای صفحه ظاهر می‌شوند، در بخش هتل‌های گوگل نیز چنین است. هتل‌ها می‌توانند از این تبلیغات برای افزایش ترافیک وب سایت  و درآمد مستقیم خود استفاده کنند. این تبلیغات در دستگاه‌های موبایل و برنامه‌های دیگر گوگل مانند Maps نیز نمایش داده می‌شوند.

اهمیت Google Hotel Ads برای هتلداران و مالکین اقامتگاه های بومگردی

این تبلیغات به کاربران نشان می‌دهند که چه هتل‌ها و بومگردی هایی در دسترس و در محدوده بودجه آنها هستند. بسیاری از هتل‌ها نمی‌توانند تنها با استفاده از روش‌های جستجو ارگانیک به صفحه اول گوگل و صدر نتایج جستجو برسند. Google Hotel Ads به هتل‌ها امکان می‌دهد تا با هزینه‌ای معین، دیده شوند و کسب و کار خود را رونق دهند.

نحوه کار Google Hotel Ads

Google Hotel Ads شبیه به سایر کانال‌های تبلیغاتی عمل می‌کند، با این تفاوت که امکان نمایش تبلیغات برای هتل‌ها را نیز فراهم می‌کند. ایجاد پروفایل هتل در گوگل و ارائه اطلاعات به‌روز، نتایج جستجو را بهینه می‌کند. استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین و یا چنل منیجر ( پلتفرم مدیریت کانال های فروش آنلاین ) برای به‌روزرسانی موجودی و نرخ‌ها، به هتل‌ها کمک می‌کند تا در نتایج جستجو بیشتر دیده شوند. و شبکه فروش آنلاین خود را گسترش دهد ( برای اطلاع از مزایای پلتفرم مدیریت کانال های فروش آنلاین ادوتل ) اینجا کلیک کنید .

هزینه‌های Google Hotel Ads

هزینه‌های این تبلیغات بسته به موقعیت مکانی هتل، رقبا و بودجه‌های تعریف شده توسط هتل متفاوت است. انواع روش‌های تعیین بودجه شامل کمیسیون‌ها، هزینه به ازای هر کلیک (CPC) و CPC افزایشی است. هتل‌ها می‌توانند استراتژی خود را بر اساس high season و low season برای  رقابت  با سایر هتلها و نیاز بازار تنظیم کنند.

نرخ تبدیل

نرخ تبدیل تبلیغات گوگل به‌طور متوسط 4.72% است، در حالی که نرخ تبدیل تبلیغات هتل‌های گوگل 3.55% است. تفاوت‌های زیادی بسته به فصل و عملکرد شما در فضای مجازی ( وب سایت و شبکه های اجتماعی) دارد.

مزایای استفاده از Google Hotel Ads

1.           افزایش دیده‌شدن: با سرمایه‌گذاری در Google Hotel Ads، هتل شما در نتایج جستجو نمایش داده می‌شود و برندینگ هتل و همچنین مخاطبین آنلاین شما افزایش می‌یابد.

2.           رقابت با OTAs: با هدایت کاربران به وب‌سایت خود، می‌توانید از هزینه‌های کمیسیون آژانس های مسافرتی آنلاین OTAs  و تخفیفات زیاد جلوگیری کنید و سود خود را افزایش دهید

3.           تبلیغات هدفمند: Google Hotel Ads امکان تبلیغات هدفمند با کلمات کلیدی خاص را فراهم می‌کند. شما میتوانید بر روی بازار هدف خاص خود تمرکز کنید و آنها را تبدیل به مشتری کنید.

4.           کنترل هزینه: با استفاده از سیستم PPC، می‌توانید هزینه تبلیغات خود را کنترل کنید. نیازی نیست کور کورانه بودجه های هنگفتی را برای تبلیغات بی هدف هزینه کنید. با یک مبلغ مشخص برای یک دوره زمانی خاص شروع کنید.

5.           بازاریابی مجدد: نمایش تبلیغات به کاربرانی که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند، می‌تواند منجر به افزایش آگاهی و اعتماد و در نهایت رزرو شود. به این سرویس RETARGETING گفته می شود.

 

نحوه راه‌اندازی Google Hotel Ads

ابتدا باید پروفایل هتل خود را در گوگل تأیید کنید و جزئیات دقیق و به‌روز را وارد کنید. سپس با استفاده از یک چنل منیجر  مانند(پلتفرم مدیریت کانال های فروش آنلاین ادوتل)، موجودی و نرخ‌ها را به گوگل متصل کنید و اطمینان حاصل کنید که هتل شما شرایط لازم را برای نمایش تبلیغات دارد. استفاده از  راهکارهای فروش آنلاین ادوتل می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات خود را  به صورت هدفمند و اثربخش مدیریت کنید.

مجری تبلیغات Google Hotel Ads

شرکت های تبلیغاتی زیادی وجود دارند که تبلیغات گوگل را انجام می‌دهند، اما وقتی موضوع هتل باشد تنها ادوتل است که می‌تواند تبلیغات هتل گوگل و توسعه فروش آنلاین را مدیریت کند. کنترل موجودی، نرخ و قوانین اتاق‌ها را برعهده بگیرد و فروش آنلاین مستقیم داخلی و بین المللی را  به هتل ها ارائه دهد.

ادوتل مطمعن ترین راه حل برای افزایش درآمد و سهم بازار هتل شما است

 

 

بهترین روش‌ها برای مدیریت Google Hotel Ads

1.           تست تبلیغات: با ابزار پیش‌نمایش تبلیغات گوگل، مدل اجرای کمپین خود را آزمایش کنید.

2.           تنظیم قوانین خودکار:  منعطف در اجرای کمپین،با توجه به بازخورد های هفتگی میتوانید کلبمات کلیدی، بودجه و سایر شاخص ها را در کمپین جاری خود تغییر دهید و بهینه کنید.

3.           تمرکز بر نرخ‌های معادل: اطمینان حاصل کنید که قیمت‌ها در تمام کانال‌ها یکسان باشد. شما باید نمایش نرخ هتل خود در تمامی کانال ها را مانیتور و مشخص کنید.

4.           مدیریت محتوای دقیق: محتوای به‌روز و دقیق در پروفایل و وب‌سایت هتل بسیار مهم است. شما میتوانید از تیم متخصص تولید محتوا هتلی ادوتل در این خصوص استفاده کنید.

5.           تمرکز برlow season : بودجه تبلیغات خود را در تاریخ‌های low season و زمانی که درصد اشغال هتل پایین است، متمرکز کنید. تیم مشاوران ادوتل درباره نرخ گذاری برای شما راهکار هایی دارد

6.           دانستن هزینه‌های متغیر: تغییرات در هزینه‌های مدیریت و بودجه‌بندی تبلیغات را در نظر بگیرید.

با استفاده از Google Hotel Ads، هتل‌ها می‌توانند دید آنلاین خود را افزایش دهند، مستقیماً با OTA‌ها رقابت کنند و به‌طور هدفمند تبلیغات خود را مدیریت کنند تا به نتایج بهتری دست یابند.

 

وقت آن رسیده تا مستقل عمل کنید و درآمد خود را افزایش دهید، همین الان با کارشناسان تبلیغات ما ارتباط بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *