افزایش راحتی و امنیت با پرداخت‌های آنلاین

پرداخت‌های آنلاین در هتل‌ها به یکی از اصلی‌ترین اجزای تجربه مهمانان تبدیل شده است، ارائه‌دهنده راحتی و امنیت بیشتر برای هر دو طرف معامله. این مقاله به بررسی اهمیت گزینه‌های پرداخت آنلاین، روش‌های برتر پرداخت در هتل‌ها و روندهای جدید در صنعت پرداخت‌های آنلاین هتل می‌پردازد.

 

پرداخت آنلاین در هتل چیست؟ پرداخت آنلاین هتل فرآیندی است که از طریق آن مهمانان می‌توانند هزینه رزرو و خدمات مرتبط با هتل را از طریق اینترنت پرداخت کنند. این روش تراکنش دیجیتال به دلیل ارائه راحتی و امنیت برای هتل‌داران و مهمانان به طور فزاینده‌ای محبوب شده است. به طور کلی، راه‌حل‌های پرداخت آنلاین خاصی برای هتل‌ها وجود دارد که توسط ارائه‌دهندگان فناوری هتل توسعه یافته‌اند.

چرا گزینه‌های پرداخت آنلاین هتل مهم هستند؟ تکنولوژی در حال تغییر و بهبود تمام جنبه‌های زندگی روزمره ماست، و تبدیل کامل جامعه به جامعه‌ای بدون نقدینگی دور از دسترس نیست. از دیدگاه صنعت مهمان‌نوازی، این امر راحتی بیشتری برای مهمانان فراهم می‌کند. مانند مثالی از اوبر که مشتریان بدون نگرانی از پرداخت به مقصد می‌رسند، اگر همین خدمات در هتل‌ها ارائه شود، مهمانان با کمترین مشکل روبرو می‌شوند و هتل‌ها می‌توانند درآمد بیشتری از رزروهای اضافی و امکانات بدست آورند.

روش‌های برتر پرداخت هتل ارائه طیف متنوعی از روش‌های پرداخت در هتل برای افزایش راحتی مهمانان و اطمینان از تراکنش‌های بی‌دردسر حیاتی است. از کارت‌های اعتباری و پرداخت نقدی گرفته تا راه‌حل‌های دیجیتال مدرن، گزینه‌های پرداخت موجود به ترجیحات متنوع مسافران در سراسر جهان پاسخ می‌دهند. برخی از بهترین روش‌های پرداخت در هتل‌ها عبارتند از:

  1. کارت اعتباری یا نقدی – روش‌های امن برای پرداخت مستقیم، که اغلب برای تراکنش‌های بزرگتر یا رزرو گروهی ترجیح داده می‌شوند.
  2. انتقال بانکی – روشی امن برای پرداخت مستقیم که نیاز به دستکاری فیزیکی کارت را از بین می‌برد.
  3. درگاه‌های پرداخت آنلاین – درگاه‌های پرداخت آنلاین، که با پلتفرم‌هایی مانند ادوتل ادغام شده‌اند، تراکنش‌ها را به راحتی و با امنیت انجام می‌دهند.
  4. اپلیکیشن‌های پرداخت –راه‌حل‌های پرداخت سریع و بدون تماس را ارائه می‌دهند.
  5. کیف پول دیجیتال – adopay اعتبار دهی و اعتبار سنجی به آژانس های مسافرتی آنلاین
  6. کارت هدیه یا ووچر – کارت‌های هدیه یا ووچرها روشی منعطف برای پرداخت هستند که به مهمانان اجازه می‌دهد از اعتبارات پیش‌خرید شده برای اقامت خود استفاده کنند.

روندهای جدید در پرداخت آنلاین هتل‌ها مسافران به طور فزاینده‌ای به دستگاه‌های موبایل خود متکی هستند و از راحتی پرداخت آنلاین برای کالاها و خدمات خود لذت می‌برند. اپراتورهای هتل باید روندهای رو به رشد صنعت پرداخت هتل‌ها را نظارت کنند زیرا دانستن ترجیحات پرداخت مهمانان برای افزایش رزروهای شما حیاتی است. برخی از روندهای اصلی در صنعت پرداخت هتل‌ها شامل موارد زیر است:

  1. مهمانان به دنبال تراکنش‌های آنلاین بدون درز هستند
  2. پرداخت‌ها اکنون به طور معمول در موتور رزرو ادغام می‌شوند
  3. رفتن به حالت بدون کاغذ اکنون به جای استثناء، به یک قاعده تبدیل شده است
  4. مهمانان بیشتر تمایل به ارائه اطلاعات کارت اعتباری آنلاین دارند
  5. کیف پول دیجیتال و کارت‌های اعتباری مجازی در حال افزایش هستند

چگونگی پیاده‌سازی سیستم‌های پرداخت هتل و نرم‌افزارهای خودکار پرداخت آنلاین از زمان ظهور عصر دیجیتال، چشم‌انداز پرداخت‌های هتل به عنوان یکی از پیچیده‌ترین زمینه‌ها برای هر هتل‌داری شناخته شده است. این موضوع به دلیل فرآیند پیچیده و مقررات زیادی که در زنجیره توزیع هتل وجود دارد، به وجود آمده است. سه راه اصلی برای اطمینان از آمادگی هتل شما برای پردازش پرداخت‌های آنلاین عبارتند از:

  1. موتور رزرو آنلاین
  2. مدیر کانال
  3. یکپارچگی دوطرفه با نرم افزار مدیریت هتلداری
  4. (PMS)

چگونه از تقلب در پرداخت‌های آنلاین هتل جلوگیری کنیم؟ با افزایش رزروهای آنلاین، فرصت هتل‌ها برای افزایش فروش نیز بیشتر می‌شود، اما این امر چالش‌هایی در محافظت از داده‌های پرداخت مشتری و جلوگیری از نفوذ هکرها و کلاهبرداران به وجود می‌آورد. اکثریت زیادی از نقض‌های امنیتی در سیستم‌های نقطه فروش (POS) رخ می‌دهد و بیشتر به صورت تقلب با کارت غیربالینی (CNP) است. با رعایت نکات زیر می‌توان از این نوع تقلب جلوگیری کرد:

  1. استفاده از سیستم‌هایی که کارت‌های مشتریان را ایمن می‌کنند
  2. اطلاع‌رسانی به تمام مدیران و کارکنان درباره سیاست‌های شرکت
  3. محافظت از سیستم‌های POS
  4. رعایت استانداردهای امنیتی PCI
  5. ارزیابی اشخاص ثالث

 

بهترین درگاه پرداخت برای هتل‌ها: نرم‌افزار پرداخت هتل adopay انتخاب فناوری مناسب تجربه مهمانان را بهبود می‌بخشد، کارایی عملیاتی را افزایش می‌دهد و خطر نقض امنیتی را کاهش می‌دهد. نرم‌افزار پرداخت هتل SiteMinder انتخاب برتر برای هتل‌داران است که به دنبال ساده‌سازی فرآیندهای پرداخت خود هستند. پلتفرم adopay به شما کمک می‌کند:

  • نقدینگی هتل خود را افزایش دهید
  • تسویه حساب لحظه ای ،منظم و ساده ای با آژانس های مسافرتی داشته باشید
  • اعتبار سنجی و اعتبار دهی به کانال های فروش آنلاین و شرکت ها
  • ارائه درگاه پرداخت ارزی paypal
  • پشتیبانی 24/7: ادوتل پشتیبانی شبانه‌روزی برای رسیدگی به هر گونه مشکلات ارائه می‌دهد، و اطمینان از خدمات بدون وقفه و آسایش خاطر برای هتل‌داران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *