تبلیغات Agoda: راهنمای تبلیغات در Agoda

تبلیغات Agoda چیست؟

تبلیغات Agoda یک راه حل تبلیغاتی هدفمند است که توسط پلتفرم Agoda ارائه می شود و به هتلداران اجازه می دهد تا املاک خود را برجسته تر معرفی کنند. از طریق مکان‌های استراتژیک در وب‌سایت و برنامه Agoda، هدف این تبلیغات افزایش دید هتل‌ها در میان مهمانان احتمالی با نمایش در مکان‌های برتر مانند نتایج جستجو و فهرست‌های ویژه است.

این ابزار برای کمک به هتل‌ها برای جلب توجه بیشتر و متعاقباً افزایش پتانسیل رزرو با دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و مرتبط‌تری طراحی شده است که فعالانه به دنبال گزینه‌های اقامتی هستند.

 

چرا تبلیغات Agoda را امتحان کنید؟

قرار گرفتن در مقابل مهمانان بالقوه بسیار مهمتر از همیشه است. تبلیغات Agoda یک پلت فرم قدرتمند برای افزایش دید هتل شما و جذب رزرو بیشتر ارائه می دهد. اینجاست که چرا ارزش توجه دارد:

حضور آنلاین خود را افزایش دهید: دارایی شما در پلتفرم Agoda موقعیت برتر را به دست می آورد و بلافاصله دید آن را در بین مهمانان احتمالی افزایش می دهد. می‌توانید از طریق بنرهای نمایشی و ویدیویی، برنامه‌های افزودنی رسانه‌های اجتماعی، خرید برنامه‌ای و غیره به مهمانان احتمالی دسترسی پیدا کنید.
مخاطبان خود را با دقت بیشتری هدف قرار دهید: تبلیغات بر اساس رفتار جستجو و ترجیحات آنها به کاربران نشان داده می شود و اطمینان حاصل می شود که هتل شما به مرتبط ترین مخاطبان دسترسی پیدا می کند.
پول بیشتری دریافت کنید: مدل‌های پرداخت به ازای کلیک به این معناست که شما فقط زمانی هزینه می‌کنید که مهمانان علاقه‌مند با تبلیغ شما درگیر شوند و این باعث می‌شود که آن یک استراتژی مقرون‌به‌صرفه باشد.
برای بازی پرداخت کنید – و برنده شوید: راه اندازی سریع و مشاهده فوری تبلیغات منجر به افزایش سریع ترافیک و رزروهای احتمالی می شود. می‌توانید فهرست‌های خود را با پاپ‌آپ‌های درون‌برنامه، اعلان‌های فشاری و بازاریابی ایمیلی، و همچنین بازاریابی محتوا با پست‌های وبلاگ، راهنمای سفر با برند و صفحات فرود مارک‌دار، تبلیغ کنید.
نیاز به دانستن مهمانان خود را دریافت کنید: دسترسی به داده های عملکرد دقیق به شما کمک می کند رفتار مهمان را درک کنید و استراتژی های بازاریابی خود را برای نتایج بهتر اصلاح کنید. این شامل گزارش‌های فرصت، بینش سفر، و روندهای داخلی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *