تبلیغات Airbnb: چگونه هتل خود را در Airbnb تبلیغ کنید

تبلیغات Airbnb چیست؟

تبلیغات Airbnb در درجه اول شامل تبلیغ لیست های اقامتی فردی و تجربیات میزبانی شده در پلت فرم Airbnb برای مهمانان بالقوه از طریق کانال های بازاریابی مختلف است. این می‌تواند هم شامل تلاش‌های خود Airbnb برای جذب کاربران به پلتفرم خود و هم میزبانان فردی باشد که ویژگی‌های Airbnb خود را تبلیغ می‌کنند.

 

آیا می توانید در Airbnb تبلیغ کنید؟

بله، هتل‌ها می‌توانند با فهرست کردن اتاق‌ها یا دارایی‌های خود در پلتفرم، در Airbnb تبلیغ کنند، درست مانند کاری که میزبان‌ها در مورد اقامتگاه‌های خود انجام می‌دهند. Airbnb دیگر فقط برای تختخواب و صبحانه های کوچک نیست. با توجه به محبوبیت این پلت فرم در بین مسافران، برندهای هتل با اندازه متوسط می توانند با تبلیغ فهرست های Airbnb خود، جریان درآمد قابل توجهی را افزایش دهند.

در اینجا فقط چند مورد از مزایای لیست های تبلیغاتی در Airbnb آورده شده است:

دید جهانی با میلیون‌ها کاربر در سرتاسر جهان، فهرست‌بندی در Airbnb، قرار گرفتن در معرض دید بین‌المللی هتل را افزایش می‌دهد و آن را برای مخاطبان جهانی که به دنبال تجربه‌های منحصربه‌فرد و محلی سفر هستند، قابل مشاهده می‌کند.
جمعیت شناسی متنوع Airbnb طیف وسیعی از کاربران را جذب می‌کند، از مسافران انفرادی ارزان قیمت گرفته تا متقاضیان تعطیلات لوکس، و به هتل‌ها این فرصت را می‌دهد تا از بازارهایی استفاده کنند که ممکن است از طریق کانال‌های دیگر به آنها دسترسی نداشته باشند.
بررسی ها و توصیه ها. سیستم‌های بازبینی مهمان داخلی Airbnb فرصتی قدرتمند برای هتل‌ها فراهم می‌کند تا از رقبای خود با نکات اثبات اجتماعی قوی که مختص Airbnb هستند متمایز شوند.
پیشنهادات فروش منحصر به فرد هتل‌ها می‌توانند پیشنهادات منحصربه‌فرد خود مانند اتاق‌های موضوعی، اهمیت تاریخی یا امکانات ویژه را برجسته کنند تا در Airbnb متمایز شوند، جایی که دیگر پلتفرم‌ها ممکن است تاکید مشابهی نداشته باشند یا به مهمانان اجازه ندهند چنین عناصر خاصی را جستجو کنند.
بازاریابی مقرون به صرفه فهرست‌بندی در Airbnb می‌تواند یک استراتژی بازاریابی مقرون‌به‌صرفه‌تر در مقایسه با تبلیغات سنتی باشد، با هزینه‌هایی که عمدتاً براساس کمیسیون است و هزینه‌ها را مستقیماً با رزرو هماهنگ می‌کند.
برآورده کردن انتظارات Airbnb آنقدر پلتفرم محبوب است که برخی از مسافران هرگز از آن خارج نمی شوند، حتی به رقبای Airbnb. عدم موفقیت در تبلیغ در Airbnb می تواند به این معنی باشد که هرگز پیدا نمی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *