تحویل تلفن همراه هتل: راهنمای کامل

چک این تلفن همراه در هتل چیست؟

چک‌این تلفن همراه یک فرآیند مبتنی بر فناوری است که به مهمانان اجازه می‌دهد با استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه خود به اتاق‌های هتل خود مراجعه کنند، بدون اینکه نیازی به صف در جلوی میز باشند. این سرویس نوآورانه معمولاً شامل اپلیکیشن یا وب‌سایت تلفن همراه یک هتل است که مهمانان می‌توانند ورود خود را تأیید کنند، اتاق خود را انتخاب کنند و در برخی موارد حتی با استفاده از کلید دیجیتال به اتاق خود دسترسی پیدا کنند.

چک-این آنلاین به طور کامل صنعت هواپیمایی را متحول کرد. تا به حال، بخش مهمان نوازی کند بوده است. یکی از دلایل فقدان نیازهای تجاری قوی و همچنین پیچیدگی پروژه بوده است. اما با تقاضای مهمانان، هتل‌های بیشتری از این فناوری استقبال می‌کنند.

هر هتل منحصر به فرد است و فروشندگان PMS زیادی در آنجا وجود دارد. این امر شروع برنامه ریزی برای تحول دیجیتال خود را برای هتلدار بسیار چالش برانگیز می کند.

در این وبلاگ، ما به شما یک نمای کلی از نحوه انتخاب بهترین راه حل ورود برای ملک خود ارائه می دهیم.

 

از دیدگاه مهمانان شما، روند ورود به هتل برای مدت بسیار طولانی یکسان بوده است:

رسیدن به هتل
در صف منتظر بمانید
پرداخت
کارت ثبت نام را پر کنید
کلید را بگیر
برو به اتاقت

همه اینها می تواند زمان زیادی را ببرد، و اگر مهمان شما سفر طولانی برای رسیدن به ملک شما داشته است، این چیزی نیست که آنها می خواهند. برایم مهم نیست که بهترین لبخندهای شهر را داشته باشید. آنها فقط می خواهند وارد اتاقشان شوند.

در سناریوی ایده آل، مهمانان فقط قبل از رسیدن به هتل جزئیات خود را وارد می کنند تا از این تجربه خسته کننده جلوگیری کنند. سپس، هتل تمام جزئیات لازم مانند ترتیب صبحانه، قوانین ایمنی و دسترسی به درب را در اختیار آنها قرار می دهد.

اما، در واقعیت جدید ما، مهمانان در واقع آن را ترجیح می دهند. برای مهمانان، راحتی، سرعت فرآیند، ایمنی و آزادی انتخاب زمان انجام آن است.

به گفته اوراکل، 70 درصد از هتل ها در حال حاضر یا در حال برنامه ریزی برای استفاده از فناوری بدون تماس برای ورود، سفارش غذا، خدمات دربان و غیره هستند.

برای هتل ها، صرفه جویی در هزینه ها و همچنین افزایش رضایت مشتری است. رسیدگی به هر مهمان به صورت دستی یک فرآیند کار فشرده است و در زمان اوج مصرف می‌تواند ساعت‌های زیادی را به خود اختصاص دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *