هتل‌های TFE با ادوتل نرخ‌ها را متمرکز می‌کند و در روزها صرفه‌جویی می‌کند

تا همین اواخر، هتل‌های TFE، که به عنوان «هتل‌ساز توسعه‌دهندگان» شهرت پیدا کرده بود، دو عضو تیم درآمدی داشتند که نرخ بارگیری برای مجموعه 60 نفره هتل‌های خود را داشتند. با این حال، ادوتل با حذف بخشی از پیچیدگی، مقداری از حجم کاری آنها را کاهش داده است.

ادوتل گروه ها و زنجیره های هتل را قادر می سازد تا نرخ های خود را به صورت متمرکز بارگیری، مدیریت و توزیع کنند.

آماندا هولیهان، مدیر درآمد NT، QLD، SA، TAS، VIC، WA و NZ در هتل‌های TFE، تصدیق می‌کند که کار بارگیری نرخ‌ها چقدر زمان‌بر است و می‌گوید توانایی انجام همه این کارها در یک حرکت، برای تمام هتل های موجود در مجموعه، تفاوت بزرگی ایجاد خواهند کرد.

او پس انداز را در روز محاسبه می کند.

تیم من یک هفته خوب را برای بارگذاری همه چیزهایی که برای اجرای یک تبلیغ در سراسر شرکت لازم بود، می برد. ادوتل هر بار حدود دو روز ما را ذخیره کرده است. ما معمولاً سالانه سه تا چهار کمپین را انجام می دهیم که در سطح شبکه هستند، اما در حال حاضر کارها را کمی متفاوت انجام می دهیم و کارهای بیشتری انجام می دهیم. بنابراین، در حال حاضر، ادوتل هر سال حدود 16 روز از کار تیم من صرفه جویی می کند، که باور نکردنی است.

اتوماسیون برنده است
آماندا احساس می کند که فناوری ادوتل به طور کلی به تیم درآمد هتل های TFE اجازه می دهد تا کنترل بیشتری بر زمان خود داشته باشند که این یک مزیت بزرگ برای گروه هتل است.

ادوتل به ما این توانایی را می دهد که خودمان کارها را انجام دهیم. این به ویژه در دوره هایی که افراد در دسترس نیستند و شما نیاز به انجام سریع کار دارید، بسیار مهم است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *