گروه هتل PPHE رویکرد جدید زیرک را با ادوتل چند ملکی پذیرفته است

سازگاری به عنوان یک گروه هتل یک وظیفه دشوار است. اما همانطور که هر مدیر توزیع گواهی می دهد، اگر بتوان به سرعت به روندها پاسخ داد و با راه حل های مناسب مواجه شد، تأثیرات نهایی مثبت واقعی است.

برای گروه هتل PPHE، یک شرکت املاک و مستغلات مهمان نوازی که برندهای پارک پلازا و art’otel را در سرتاسر اروپا اداره می کند، مطمئناً درست است – تمرکز لیزری آن بر روی پاسخگویی در حال حاضر بسیار ارزشمند است. از آنجایی که بازارها جان می گیرند و هتل ها و رستوران های برنده جایزه PPHE در یک منطقه پر می شوند، منطقه دیگری می تواند همزمان با سرعت گیر مواجه شود و نیاز به تطبیق پذیری ضروری است.

تیم توزیع PPHE که برای هر دو بخش اوقات فراغت و کسب و کار سرو می‌کند، به ادوتل چند ملکی روی آورده است، که هتل‌هایش را قادر می‌سازد تا نرخ‌های خود را به صورت متمرکز بارگیری، مدیریت و توزیع کنند تا به آنها کمک کند در شرایط جوی هوشمندانه‌تر کار کنند.

علاوه بر کارایی که در بازارهای متعدد و همیشه در حال تغییر تقاضاها، پشتیبانی و قابلیت اطمینان کار می کند، دو نگرانی دیگر برای میشل بود، به ویژه در برنامه ریزی برای تابستان اروپا.

او گفت: “در حالی که عملکرد بررسی سلامت به ما امکان می دهد هر گونه مشکلی را در یک برگه مشاهده کنیم، زمانی که به کمک بیشتری نیاز داریم، تیم ادوتل همیشه بسیار پاسخگو و آگاه است.” “به عنوان اولین شرکت هتلداری که با رابط Opera Xchange به صورت زنده راه اندازی شد، با تیم توسعه در سیدنی همکاری نزدیکی داشتیم و درخواست های بهبود سیستم ما همیشه مورد توجه قرار می گرفت و اجرا می شد.”

“تیم نیازهای ما را درک کرد و رابط کاربری را برای بهینه سازی عملکرد مطابق با آن تغییر داد. قابلیت اطمینان ادوتل چند ملکی نیز برای ما مهم است. این فناوری قوی و پایدار است و ما به ندرت با قطع کانال مواجه می شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *