مسافرخانه ها شریک کاملی با پلتفرم هوشمند ادوتل پیدا می کند

یک ملک 4 ستاره، مسافرخانه در پناهگاه گرمسیری تاونزویل در شمال کوئینزلند، استرالیا واقع شده است. سیتی اویزیس که در مرکز نقطه پررونق گردشگری واقع شده است، اتاق‌های راحت و بزرگ مجهز به آشپزخانه کوچک، وای‌فای رایگان، استخر سبک مردابی برنده جایزه، منطقه باربیکیو گرمسیری، رستوران غذاخوری، و دسترسی رایگان به باشگاه بدنسازی و ورزشگاه مجاور را ارائه می‌کند. حمام های یادبود

مهمانان زمانی که در شهر شلوغ، سرگردانی، ساحل یا کاوش در محیط طبیعی شگفت‌انگیز نباشند، آرامش لازم را خواهند داشت.

کیتی چیتهام، مدیر رزرواسیون، گفت: «ما تعداد زیادی از افراد عادی با ما می‌مانند، زیرا از کارکنان مهربان و خوش‌آمد ما و خدمات مشتریان ما قدردانی می‌کنند.

ما یک کسب‌وکار کوچک با ارزش‌های اجتماعی هستیم و سال‌هاست که در گزینه‌های اقامتی تاونزویل پایه‌ای بوده‌ایم.»

مسافرخانه سیتی واحه

پر کردن شکاف تکنولوژی
به گفته کتی، مسافرخانه آرزوهایی برای ساده کردن و بهبود ارتباطات مهمان داشت، اما فاقد فناوری برای انجام این کار بود.

او گفت: «ما PMS نداشتیم که از خودکارسازی ایمیل‌های مهمان پشتیبانی کند. ما می‌خواستیم این قبل و بعد از اقامت را اجرا کنیم.»

اینجاست که Guest Engagement، یکی از ویژگی‌های الحاقی پلتفرم هوشمند قدرتمند ادوتل ، وارد می‌شود.

تعامل با مهمان، هتلداران را قادر می‌سازد تا ارتباطات مهمان را برنامه‌ریزی و خودکار کنند، ایمیل‌هایشان را شخصی‌سازی کنند، و درآمد خود را از طریق پیشنهادهای افزایش فروش و اضافی افزایش دهند.

علاوه بر Guest Engagement City Oasis، Demand Plus را نیز اضافه کرده است، یک ویژگی متاجستجو که با برجسته‌تر کردن ملک در Google Hotel Ads، Trivago و TripAdvisor به افزایش رزرو مستقیم کمک می‌کند.

در اطراف همه اینها، مدیر کانال پیشرو در صنعت ادوتل است، ویژگی که دید آنلاین بیشتری را برای تقویت رزروها و خودکارسازی مدیریت موجودی برای کاهش کار دستی امکان پذیر می کند.

ماهیت متمرکز مدیر کانال از نظر اداری و عملیاتی به City Oasis کمک زیادی کرده است – این واقعیت که یک رابط با CRM ما وجود دارد قطعا کمک می کند. کتی توضیح داد: این تفاوت زیادی با انجام همه کارها به صورت دستی دارد.

نتایج بهتر، کار کمتر

اگر بتوانید درآمد هتل خود را افزایش دهید و تجربه مهمانان را بهبود بخشید و در عین حال حجم کاری خود را نیز کاهش دهید، چه؟ پلت فرم هتل هوشمند ما به شما کمک می کند دقیقاً این کار را انجام دهید.

بیشتر بدانید

فرآیندهای آسان و داده های دقیق
با اضافه شدن ویژگی تعامل با مهمان ادوتل ، مسافرخانه اکنون می‌تواند با مهمانان سریع‌تر، آسان‌تر و مؤثرتر تعامل داشته باشد و کار دستی نیز حذف شود.

ما دیگر به صورت دستی ایمیلی برای پیگیری با مهمانان پس از بررسی ارسال نمی کنیم. ما همچنین می‌توانیم به‌طور خودکار از مهمانانی که قبل از افتتاح دفتر ما بازدید کرده‌اند، بازخورد درخواست کنیم.»

مزیت دیگر، توانایی بهبود تجربه مهمان با ارائه اطلاعات به روز شده به مهمانان در یک لحظه است.

دایرکتوری مهمان آنلاین به ما این امکان را می دهد که بدون نیاز به چاپ صفحات جدید و به روز رسانی هر اتاق به صورت جداگانه، به روزترین اطلاعات را در اختیار مهمانان خود قرار دهیم.

«مهمان‌ها از راحتی کد QR نیز لذت می‌برند – ما آنقدر اطلاعات داریم که می‌توانیم به مهمانان پس از ورودشان بدهیم که خیلی خوب است که بتوانیم اطلاعات را به صورت شفاهی به آنها بگوییم و سپس کد QR را دنبال کنیم که به راحتی به آنها امکان می‌دهد به هر اطلاعاتی دسترسی پیدا کنند. تلفن آنها.”

این در بازار امروزی بسیار مهم است، جایی که مهمانان اکنون انتظارات بیشتری دارند و حداکثر راحتی را از اقامت خود می خواهند.

با تشکر از شما، کتی، برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود و ما آرزوی بهترین ها را در شهر مسافرخانه در آینده داریم!

این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *