هتل های بزرگ اصفهان در ماموریت برند و رشد درآمد با ادوتل موفق هستند

با چهار سال فعالیت، هتل‌های مجموعه طلایی به توسعه استراتژی‌های نوآورانه برای کمک به هتل‌های مستقل برای رقابت با شرکت‌های بزرگ در صنعت سفر اختصاص دارد. این برند در هتل های بوتیک تخصص دارد و در حال حاضر با بیش از 20 ملک برای کمک به افزایش فروش خود کار می کند.

ما با کریستوفر رامیرز، مدیرعامل و مدیر عامل در مورد ماموریت و تجربه او با پلتفرم ادوتل صحبت کردیم.

“علاقه من به مهمان نوازی لوکس در سال 2013 شروع شد. وقتی ادوتل را در سال 2017 کشف کردم، همه چیز از نظر استراتژی برای من منطقی بود. من فرصتی را دیدم تا توزیع و فروش این جواهرات پنهان در مکزیک را به ارمغان بیاورم.

فقدان سیستم های موثر
قبل از استفاده از پلتفرم ادوتل، بیشتر هتل هایی که مجموعه طلایی با آنها کار می کرد، به طور مستقل مالکیت داشتند و فاقد سیستم توزیع موثر بودند. بسیاری از آنها نرخ ها، موجودی و رزروهای خود را به صورت دستی مدیریت می کردند که ناکارآمد بود و احتمال اشتباه را افزایش می داد.

پیاده سازی ادوتل بسیار مهم است، زیرا آنها اکنون می توانند دارایی ها را در چندین کانال راه اندازی کنند، قیمت ها را توزیع کنند و محدودیت ها را به سرعت و کارآمد مدیریت کنند.

عملکرد بیشتر، تلاش کمتر

اگر بتوانید رزرو و درآمد ملک خود را افزایش دهید و در عین حال حجم کاری خود را کاهش دهید چه؟ پلت فرم هتل هوشمند ما به شما کمک می کند دقیقاً این کار را انجام دهید.

بیشتر بدانید

قدرت یک پلت فرم هوشمند
بخش مهمی از مشارکت مجموعه طلایی با مشتریان خود ارائه بازخورد فوری هتل ها در مورد عملکرد آنها است. این تیم از ادوتل استفاده می‌کند تا هتل‌ها را با آمارهای کلیدی، مانند تولید آنها بر اساس کانال، منابع رزرو و عملکرد طرح نرخ به‌روز نگه دارد.

هتل‌هایی که استراتژی‌های درآمد و فروش را در کنار توزیع ادوتل معرفی کرده‌اند، در چند ماه اول تا 17 درصد رشد را تجربه کرده‌اند. این عمدتا به این دلیل است که کار با ادوتل سریع و آسان است. تنوع بخش و استراتژی های درآمد پویا با کمک داده ها و عملکرد ادوتل به راحتی قابل اعمال است.

کریستوفر گفت: «به طور متوسط، هتل ها رشد درآمدی تا 30 درصد را در چند ماه اول سال نشان می دهند.

جلوتر ماندن از منحنی برای هتل های گلدن کالکشن بسیار مهم است. طرح‌های نرخ متنوع، پیشنهادات انحصاری و سیاست‌های لغو انعطاف‌پذیر تضمین می‌کنند که همیشه چیزی برای هر بخش بازار وجود دارد. ادوتل ایجاد برنامه های نرخ چندگانه را آسان می کند و همگام سازی کانال تقریباً فوری است.

هتل گلدن کالکشن تلاش می کند تا در تمام فرآیندهای خود برتری و کارایی را حفظ کند. پیاده سازی ادوتل همچنین منحنی های یادگیری کارکنان را به شدت کاهش داده است که به نوبه خود هزینه های مربوط به جابجایی کارکنان و آموزش در پلتفرم های متعدد را کاهش داده است.

برتری در مهمان نوازی لوکس
همکاری با ادوتل به هتل‌های مجموعه طلایی این امکان را داده است تا توزیع و مدیریت کانال را بهبود بخشند و تجربه رزرو یکپارچه را برای مهمانان در تمام هتل‌های موجود در مجموعه ارائه دهند. این کاملاً با تعهد آنها به ارائه مهمان نوازی لوکس استثنایی مطابقت دارد.

کریستوفر گفت: “تیم پشتیبانی سریع و کارآمد است، بنابراین کارکنان ما می توانند مطمئن باشند که یک متخصص همیشه فقط با یک کلیک فاصله دارد.”

از کریستوفر برای به اشتراک گذاشتن نتایج خود متشکرم و برای هتل های مجموعه طلایی بهترین ها را در آینده آرزو می کنیم!

این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *