هتل پالائو فوجیت با ادوتل بهره وری و فروش را به حداکثر می رساند

به طور طبیعی، یکی از چالش های اصلی که او با آن مواجه بود، سودآوری هرچه سریعتر سرمایه گذاری اولیه بود. از ابتدا، این تیم با یک ارائه دهنده نرم افزار کار کرد تا به آنها کمک کند توزیع و فروش اتاق های خود را خودکار کنند. اما خیلی زود با مشکل مواجه شدند.

همانطور که پاتریزیا به ما گفت، “کار با ارائه دهنده نرم افزار قبلی ما از ابتدا دشوار بود. فقط اتصال این ابزار به PMS چند روز طول کشید که شامل چندین تماس تلفنی و ایمیل برای تکمیل فرآیند بود.

چند ماه اول پس از افتتاح هتل همیشه سخت است. اما پاتریزیا این فرآیند را حتی ناامیدکننده‌تر می‌دانست، زیرا مجبور بود برای انجام برخی از کارهای روزانه‌اش به جلو و عقب در رابط تغییر کند.

من مجبور شدم زمان زیادی را روی اصول مدیریت هتل، مانند OTA، نرخ ها و گزارش دهی صرف کنم. من یک حرفه ای هتل هستم، نه یک متخصص فناوری. با گذشت زمان مشخص شد که نمی‌توانیم به این شکل ادامه دهیم. وقتی فصل کم بود، شروع به جستجوی یک شریک فناوری جدید کردم.» او توضیح داد.

به لطف توصیه‌های همکاران در صنعت، پاتریزیا تصمیم گرفت نسخه نمایشی پلتفرم ادوتل را درخواست کند. او به زودی متوجه شد که این ابزار استراتژیک مورد نیاز او برای ساده کردن کار خود به عنوان مدیر هتل است.

این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *