رویدادهای مهمان نوازی: نمونه‌ها و شرکت‌هایی که باید آن‌ها را پیگیری کنید

رویداد مهمان نوازی چیست؟

رویداد مهمان نوازی گردهمایی است که در آن صاحبان مشاغل، غرفه داران و مشاوران می توانند برای شبکه سازی، یادگیری و ایجاد روابط گرد هم آیند.

در سطح جهانی، ارزش این صنعت تقریباً 5000 میلیارد دلار است، بنابراین رویدادهای مهمان‌نوازی می‌توانند انواع مختلفی از رویدادها و شرکت‌کنندگان را در بر گیرند، از کنفرانس‌های رهبری فکری، نمایشگاه‌های محصولات، جشنواره‌ها و موارد دیگر.

برای هتلداران، رویدادهای مهمان نوازی معمولاً در مورد یافتن استراتژی ها، محصولات یا شرکای جدید برای رشد موفقیت کسب و کارشان است.

این وبلاگ همه چیزهایی را که باید در مورد شرکت در رویدادهای مهمان نوازی به عنوان یک هتلدار بدانید را به شما می گوید.

 

چرا باید در رویدادهای مهمان نوازی شرکت کنید؟
رویدادهای مهمان نوازی به دلایلی می تواند برای ارائه دهندگان اقامتگاه ارزشمند باشد، از جمله:

1. افزایش دانش و یادگیری ایده های جدید

شرکت در رویدادی که کارشناسان صنعت نیز در آن شرکت می‌کنند یا در آن سخنرانی می‌کنند، فرصتی عالی برای اطمینان از اینکه می‌توانید با آخرین روندها، داده‌ها و تفکر استراتژیک همراه باشید.

همچنین می‌توانید از صحبت کردن با هتل‌داران دیگر و درک اینکه آنها چه کاری انجام می‌دهند تا در کسب‌وکارشان به نتیجه برسند، الهام بگیرید.

معمولاً به کارگاه‌ها، ارائه‌ها، پانل‌های سخنرانی و حتی قرارهای رزرو شده برای یادگیری چیزهای جدید یا بررسی موضوعات خاص مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت.

به عنوان مثال، شاید در مورد سرمایه‌گذاری در نرم‌افزار جدید هتل برای اداره کسب‌وکار خود، درگیر سرمایه‌گذاری بودید. صحبت کردن با فروشندگانی مانند SiteMinder که در رویدادها شرکت می‌کنند، به شما امکان می‌دهد تا به رشد بالقوه‌ای که هتل شما می‌تواند با راه‌حل‌های فناوری به آن دست پیدا کند، عمیق‌تر کاوش کنید.

2. شبکه سازی و تقویت روابط

ملاقات حضوری با افراد این فرصت منحصر به فرد را به شما می دهد تا مکالمات معناداری داشته باشید که رسیدن به آنها از طریق تلفن یا ایمیل دشوارتر است.

چه با سایر ارائه دهندگان اقامتگاه، شرکت های نرم افزاری، مشاوران متخصص یا تامین کنندگان، صحبت کردن با یکدیگر در رویدادها می تواند به فرصت های جدیدی برای شما منجر شود تا عملکرد و درآمد را در هتل خود و بخش های مختلف آن به حداکثر برسانید.

ارتباط با این روش مهم است زیرا به این معنی است که آخرین اخبار و پیشرفت‌ها را از دست نمی‌دهید و می‌توانید احساس کنید که بخشی از جامعه مهمان‌نوازی بزرگ‌تر هستید.

3. توسعه شخصی

همیشه جایی برای رشد شخصی وجود دارد و حضور در رویدادهای صنعت بهترین مکان برای شروع آن است.

با جمع شدن طیف وسیعی از متخصصان با هم، مطمئن خواهید بود که ایده‌ها، فرآیندهای فکری و محصولاتی را می‌بینید که قبلاً با آنها برخورد نکرده‌اید و بتوانید از آنها به نفع خود استفاده کنید.

همچنین ممکن است با کارگاه هایی روبرو شوید که بر ایجاد مهارت های خاصی مانند رهبری، مدیریت یا تجزیه و تحلیل تمرکز دارند.

همچنین فرصتی برای تثبیت خود به عنوان یک برند قوی و صدایی از اعتبار در صنعت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *