مسافرانی از چین: بازاریابی برای گردشگران چینی

مسافران چینی چیست؟

مسافران چینی افرادی هستند که در چین زندگی می کنند و در داخل کشور خود یا بین المللی به مقاصد مختلف در سراسر جهان سفر می کنند. این گروه به دلیل جمعیت زیاد چین، رشد طبقه متوسط و افزایش درآمد قابل تصرف، به نیروی قابل توجهی در صنعت گردشگری جهانی تبدیل شده است.

مسافران چینی به‌خاطر ترجیحات و رفتارهای مسافرتی متمایز خود شناخته می‌شوند، که شامل تمایل شدید به پلتفرم‌های رزرو سیار، ترجیح سفرهای تجربی، و تأکید بر تجربیات فرهنگی و آشپزی است. در حالی که گروهی فوق العاده متنوع هستند، اغلب به دنبال مقاصدی هستند که ترکیبی از اهمیت تاریخی، زیبایی طبیعی و امکانات مدرن را ارائه می دهند.

چرا باید توجه مسافران چینی را به خود جلب کنید؟

چین خانه یکی از عظیم ترین بخش های گردشگری خارجی در سطح جهان است. وقتی شروع به جذب این جمعیت می کنید، فقط درهای خود را به روی چند مهمان دیگر باز نمی کنید. شما در حال ضربه زدن به موج عظیمی از بازدیدکنندگان بالقوه هستید. و ما در اینجا فقط در مورد اعداد محض صحبت نمی کنیم. گردشگران چینی به دلیل تمایل خود به هزینه های سخاوتمندانه برای اقامت، غذاخوری و خرید شناخته شده اند، که آنها را به یک جمعیت رویایی برای هر هتلی تبدیل می کند که به دنبال افزایش سود خود است.

در مورد اعداد سخت چطور؟ طبق تحقیقات Statista، پیش‌بینی می‌شود که درآمد بازار سفر و گردشگری در سال 2024 به 184.50 میلیارد دلار برسد. این بازار از بیش از 300 میلیون نفر تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *